Update zaalseizoen

By 1 november 2020 Nieuws

Het blijft een onzekere tijd, een tijd waarin de geldende coronamaatregelen elke week kunnen wijzigen en wij, als bestuur, proberen om hier zo goed mogelijk op in te spelen. Het is niet altijd makkelijk om voor iedereen de juiste beslissingen te nemen. Het buitenseizoen is voor nu afgelopen en de competities in het breedte korfbal zijn afgelast. Het zaalseizoen staat voor de deur en wij weten niet of en in welke vorm dit straks doorgang zal vinden. Wij willen wel dat iedereen, bij een eventuele start van de competitie, fit kan zijn. Hierom hebben wij in overleg met de TC(technische commissie) gekeken naar de mogelijkheden. Daar is het volgende uitgekomen:

Voor het zaalseizoen geldt dat alle teams alleen op de woensdag trainen (kangoeroes trainen wel op zaterdagochtend).

Voor de jeugdteams (Kangoeroes t/m A jeugd) geldt:

• Qua trainingen zijn er geen beperkingen, spelers hoeven geen 1.5 meter afstand van elkaar te houden.
  • Trainers moeten wel 1.5 meter afstand ten opzicht van elkaar en de spelers.
  • Spelers die uitkomen in de A-jeugd en 18 jaar of ouder zijn, mogen meetrainen. Hiervoor zijn wel beperkingen (wanneer er binnen in dezelfde ruimte sporters vanaf 18 jaar samen met jeugd en kinderen sporten dan gelden wel de aantallen van maximaal dertig personen en voor sporters vanaf 18 jaar de anderhalve meter en groepjes van vier personen)

Voor de seniorenteams geldt:

• Er mag in groepjes van 4 getraind worden, dit zijn vaste viertallen die duidelijk herkenbaar zijn.
  • De spelers moeten altijd 1.5 meter afstand van elkaar houden.
  • Er mogen maximaal 30 personen tegelijkertijd in een sporthal zijn.
  • Kleedkamers zijn gesloten

Wij hopen middels deze maatregelen toch iedereen een sportmoment aan te bieden. Het bestuur wil vanuit hier ook hun dank richting de TC uitspreken voor hun inzet!

Speculaaspoppenactie:

De kosten binnen de club lopen veelal door, helaas lopen de inkomsten juist achteruit. De speculaaspoppenactie is dan ook een mooi moment om de club een financiële boost te geven! Dat kan alleen met jullie hulp. Zoals elkaar jaar verwachten wij dat ieder lid minimaal 3 speculaaspoppen afneemt, deze krijg je 11 november tijdens de training uitgereikt. Er kan dan direct gepind worden, of later via een ’tikkie’ betaald worden. Voor huishoudens met meer dan één lid geldt een minimum afname van 5 speculaaspoppen. Naast de standaard afnamen hopen wij dat iedereen zoveel mogelijk speculaaspoppen in zijn omgeving kan en wil verkopen.

Wij hebben de actie als volgt opgezet:

11 november (iedereen krijgt op de training zijn/haar speculaaspoppen uitgereikt, houdt hier aub rekening mee)

18 november inleveren bestellijst

21 november uitdelen extra speculaaspoppen

25 november inleveren bestellijst

28 november uitdelen extra speculaaspoppen

Er zijn dit jaar ook amandelletters te verkopen. Uiteraard is er ook weer een mooie prijs te winnen! U vindt alle informatie in de bijlage in deze mail. Wij hopen dat iedereen zijn/haar best gaat doen om zoveel mogelijk speculaaspoppen te verkopen.

Heeft u nog vragen dan horen wij dat graag.

speculaaspoppen bestellijst

Speculaaspoppen actie 2020