Update Kv Triade nav corona

By 29 januari 2021 Nieuws
Beste leden,
Ondertussen zijn we bijna een jaar ‘in de ban van Corona’. Het blijft ook de sport teisteren, minder evenementen, geen wedstrijden en geen trainingen. We begrijpen dat iedereen de sociale contacten bij de club mist. Wij weten ook dat er een mogelijkheid is om met tweetallen buiten te trainen. Er zijn (korfbal)clubs die dat ook doen, omdat het binnen de regels past en mag. Wij hebben er goed over nagedacht en ook overleg met de technische commissie gehad of we voor de jeugd wellicht aangepaste trainingen moesten en konden geven. TC en bestuur waren het erover eens dat het bij onze club ontzettend lastig is om dit op een veilige manier te organiseren. Daarnaast vinden wij het een verkeerd signaal om naast de scholen, die dicht zijn om reisbewegingen en besmettingen te voorkomen, te gaan sporten met veel kinderen die daar anders op school hadden kunnen zitten.
Wij hopen snel weer te kunnen sporten, het binnenseizoen zal niet meer doorgaan. Wij hopen in het buitenseizoen weer meer mogelijkheden te hebben om te trainen en te spelen. Uiteraard houden wij u op de hoogte! Mocht u vragen hebben of mochten er dingen onduidelijk zijn dan kunt u ons altijd benaderen en uw vragen stellen.