Tussen speelronde 11a zaalcomp. ’19-’20

By 28 februari 2020 Nieuws

Zo in/na de carnaval/voorjaar vakantie, mogen er drie teams aan de slag. De andere spelende leden van Triade hebben nog een weekje rust, De senioren van het 4e en 5e spelen thuis in sporthal De Reiger en de A1 jeugd in Zwijndrecht. Hoe laat ze spelen, lees verder.

In De Reiger in Groot-Ammers begint om 12:00u Triade 4 tegen KCC 9. In Capelle a/d IJssel was de thuisploeg sterker en kon blijven scoren. Ze waren er zo dichtbij, winst tegen de koploper, Triade 4, maar helaas ging dat feestje niet door. Kunnen zij deze spirit vasthouden?
Om 13:15u Triade 5 tegen Scheldevogels 5. De nummer vier, Triade 5, tegen de lantaarn drager. Op 30 november ’19 speelde zij al tegen elkaar. Maar toen mochten de punten mee naar Nieuwpoort/Langerak. Kunnen zij dit nog een keer voor elkaar krijgen?

Dan de uitwedstrijd van deze dag. Om 14:20u begint Albatros A2 tegen Triade A1. Thuis werd er nipt gewonnen door de A1 van Triade. Kunnen zij dat daar ook voor elkaar krijgen?

Succes met spelen!