Triade feestdag 28 september ’13

By 25 september 2013 Nieuws

Met helaas maar vijf wedstrijden, word het ondanks dat wel een Feestdag. Want voor de wedstrijd van Triade 1 word o.a. de openingshandeling verricht voor het kunstgrasveld. Lees gauw verder voor meer details.

Is dat u/jouw specialiteit: het schieten vanaf de middenlijn? Tijdens de rust van de wedstrijden van Triade 2 en 1 kan het. Dan voor de wedstrijd van Triade 1 tegen BMC word er door de voorzitter en door de wethouder van sport gesproken. Daarna zal de openingshandeling plaatsvinden. Tijdens deze speelronde komt de F niet actie, máár zij zullen wel oplopen met Triade 1.
Voor de tijden van de wedstrijden, kijk op deze pagina.
Na de wedstrijd van het eerste staat er rond etenstijd/17.45u een buffet klaar en daarna kunnen de voetjes van de vloer tijdens het eerste Triade feest van dit seizoen.

Komt allen! En zegt het voort!