Triade D2 en Triade C1 KAMPIOEN!

By 10 juni 2018 Nieuws

Triade D2 en Triade C1 mochten afgelopen week hun wedstrijd inhalen. Het was niet zomaar een wedstrijd, maar eentje die ging om het kampioenschap. En waar eerder al Triade E en D1 kampioen werden, mochten deze ploegen zich ook bij dit kwartet aansluiten. KAMPIOENEN!!!!!

De D2 mocht het thuis opnemen tegen ACKC. Beide ploegen op 8 punten dus dé wedstrijd om het kampioenschap. Met veel toeschouwers begon de D2 gespannen maar enthousiast aan de wedstrijd. Er werd fel verdedigend en aanvallend kwamen mooie aanvallen tot stand. Dit resulteerde in een 2-1 ruststand. De opdracht in de rust was duidelijk; maak plezier, geniet en hou verdedigend de boel dicht. Dit heeft de D2 goed begrepen. De mooie kansen werden afgemaakt, het publiek was door het dolle en met een 7-2 winst is de D2 de terechte KAMPIOEN!

De C1 speelde daarna tegen SKV. Triade moest gelijk spelen of winnen om kampioen te worden. Het was een echte kampioenswedstrijd waarbij de spelers van Triade zichtbaar last hadden van kampioenstress. Maar liefst 3x kwam de C1 op achterstand, voordat er een voorsprong werd gepakt. De 4-3 voorsprong was dan ook de ruststand. De 2e helft bleef de C1 last houden van de spanning. Gelukkig bleven ze aan de goede kant van de score Uiteindelijk wisten ze met 6-5 te winnen en zijn ook zij KAMPIOEN!