Triade aanwezig in Ahoy

By 22 april 2012 Nieuws

Rond 12.30u vertrokken 20 korfballers van kv Triade naar Ahoy voor de drie finale wedstrijden én het werden drie finales, zelfs met een verlening bij de A jeugd finale. Hieronder staan ook enkele foto’s.

Om 14.00u begon de finale voor de A jeugd. PKC/Hagero A tegen Dalto A. Het werd erg spannend, uit eindelijk tot 20 – 20. Wat een verlening opleverde van vijf minuten waarin niet werd gescoord. Dit betekende dat er nog een verlening kwam met het golden goal principe. Deze goal werd gemaakt door de A junioren van PKC.
Fortuna/MHIR is door een overwinning op Blauw Wit derde geworden van de Wereldtickets Korfbal League. De twee ploegen hielden het tot 35 seconden voor het einde spannend. Ryanne Segaar werd aan Delftse zijde matchwinner, de invalster scoorde de 27-28, waarna Jeroen Preuninger in de slotseconde de eindstand bepaalde op 27-29.
De finale, KZ/Hiltex tegen PKC/Hagero. Deze strijd eindigde in 20 – 19 voor de sporters uit Koog aan de Zaan.

[lg_folder folder="Ahoy finale 2012" paging="true"]