Triade aan zet in feestelijke week!

By 26 april 2012 Nieuws

Alle ogen zijn weer gericht op komende zaterdag. Afgelopen weekend was een ‘rustweekend’ waarin de grootmachten PKC en KZ het in de zaalfinale tegen elkaar opname. Zo’n 20 man van Triade zagen KZ winnen, weten zij dat met hun teams zaterdag ook te doen? In deze feestelijke week mag op de E na elke ploeg spelen. Het veld wordt nog een weekje gespaard, alle teams mogen buiten de deur aan de slag!

Een aantal teams (3e + B) beginnen deze competitieronde als ongeslagen koploper. Triade 3 neemt het op tegen Scheldevogels. De ervaren seniorenploeg van Triade is uiteraard gefocust om ook deze wedstrijd te gaan winnen.
Dat geldt natuurlijk ook voor Triade B. 2 weken geleden werd er al een tik uitgedeeld tegen PKC. Opnieuw is deze ploeg de tegenstander en bij winst zijn onze aspiranten niet meer in te halen qua punten en kunnen andere ploegen hooguit op gelijke hoogte komen.

De andere jeugdploegen hebben het lastig, alhoewel de ranglijst natuurlijk nog niets zegt over de speelwijze. Triade D heeft vorige keer tegen Korbatjo uit Oud-Beijerland een punt gepakt in een spannende wedstrijd. Opnieuwe staan ze tegenover elkaar, alleen nu zullen de jongens en meiden van de D er toch met de winst vandoor willen gaan.
Triade E zoekt het iets dichterbij. Tegen GKV uit Gorinchem gaat dit team proberen de wedstrijd te winnen. En waarom ook niet? De laatste weken is er hard getraind, dus als jullie er met z’n allen voor gaan, komt het vast goed!
Over trainen gesproken…. als je met z’n allen hard traint, maak je meer kans op de overwinning en mogelijk zelfs een kampioenschap. Triade A gaat toch opweg naar H.I.-Ambacht om tegen DVS te spelen. In een oefenwedstrijd aan het begin van dit seizoen werd er gemakkelijk gewonnen tegen deze ploeg. Maar is onderschatting (naast de feestweek) juist niet het gevaar? Zo niet, dan komen de punten mee naar huis.

Sen. 2 neemt het op tegen Albatros uit Zwijndrecht. Alles is nog mogelijk in deze Mickey-Mouse-competitie, maar dan moet er wel gewonnen worden van de ploeg die de onderste plaats bezet. Ongetwijfeld nog een hele klus.
De hoofdmacht speelt tegen Gemini in Gouda. In de zaal werd een keer verloren en een keer gewonnen tegen deze ploeg. Ze reisen in ieder geval met veel vertrouwen af na de thuisoverwinning tegen ZKV.

Succes allemaal!