Triade A naar gelijkspel en het Promo Computers mixtoernooi ’14

By 31 mei 2014 juni 11th, 2014 Nieuws

Het veldseizoen ’14 is klaar. Het werd afgesloten met de zeer spannende partij: Triade A tegen PKC/Hagero A. Lees snel verder!

Met de Singelloop en het Schutterstoernooi en deze allerlaatste wedstrijd, was het een mooie week voor Kv Triade. Er zijn inmiddels een heel aantal foto’s van de Singelloop én het Schutterstoernooi geplaatst op de site. Máár ook een filmpje van het Schutterstoernooi. Kijk bij filmpjes en dan bij wedstrijden.
Triade A, had eerder moeten door hebben dat zij veel meer in hun mars hebben dan ze zelf denken. In hun poule werd zowel thuis als uit gespeeld. Tijdens alle eerste ontmoetingen werd er verloren. Dit zetten zij keurig recht door tweemaal te winnen en vandaag, zaterdag 31 mei, gelijk te spelen. Zij hebben daarmee twee punten te kort om naast de twee kampioenen te komen staan met zeven punten.
De A uit Nieuwpoort/Langerak schoot uit de startblokken, kwam met snelle doelpunten op een voorsprong. PKC A had iets meer geduld, speelde rustig rond en pakten hun kansen. Ook na rust bleef er een klein verschil staan in het voordeel van Triade A, maar PKC A kwam steeds dichter bij. Met nog een paar minuten te spelen, was er een voorsprong van één punt voor Triade A. Wat zij helaas verspeelde. Eindstand: 12 tegen 12.

Zaterdag 28 juni, word het jaarlijkse mixtoernooi ’14 gehouden. Uiteraard worden er teams gezocht om mee te doen. Check hier de flyer!