Triade A kampioen!

By 6 juni 2016 Nieuws

Het hing al een beetje in de lucht, maar nu is het echt een feit…. Triade A is KAMPIOEN. Na een tam begin van de competitie zette Triade A een eindspurt in en weet dit te bekronen met het allerhoogste podium. Verder mochten Triade F, E en B dit korfbaljaar officieel afsluiten met hun laatste competitiewedstrijden.

Eigenlijk hadden ze niet eens meer hun best hoeven te doen om het kampioenschap binnen te halen. Doordat de concurrentie eerder deze week punten liet liggen, waren onze A-junioren niet meer in te halen. Toch deden ze hun sportieve plicht door ook de laatste wedstrijd te winnen. Sporting Delta werd met 12-3 verslagen en zo mocht dit team een groots feest vieren.

De laatste wedstrijd van de F1 was tegen ACKC F. Deze werd gewonnen met 7-3 en ook de strafworpen waren een prooi voor de jongste kids van Triade. Een prima afsluiter met een mooie 2de plek in de competitie. Er werd in de wedstrijd goed maar elkaar gekeken en gefocust op het schot en daar kwamen mooie doelpunten uit.

Triade E2 heeft ontzettend hun best gedaan om de laatste wedstrijd te winnen. Met 7 doelpunten deden ze het ook helemaal niet slecht, maar de tegenstanders genaamd Albatros scoorde er alleen 10.

Ook Triade B1 ging in hun uitwedstrijd in het verre Hellevoetsluis nipt ten onder. Daar was het verschil alleen nog iets kleiner. Na afloop stond er een 7-6 op het scorebord en dat was niet genoeg om van die laatste plaats af te komen.