Triade 2, 4 en 5 in actie!

By 25 februari 2019 Nieuws

Er zijn afgelopen week nog wat wedstrijden gespeeld waarvan we u de afloop niet willen onthouden. Triade 4 en 5 hadden een uitwedstrijd. Triade 2 mocht op hun trainingsavond een thuiswedstrijd spelen.

Triade 4 speelde woensdagavond de inhaalwedstrijd tegen Olympia in Spijkenisse. Thuis werd er al gewonnen en nu de uitwedstrijd ook. Triade creëerde goede kansen en bouwde de voorsprong uit. Olympia probeerde terug te komen maar Triade had duidelijk de regie in handen. En als resultaat weer een mooi winst partij (10-13).

Triade 2 nam het in de Reiger op tegen Vriendenschaar. Vorig weekend was de uitwedstrijd erg spannend en trok Triade aan het kortste eind. Dit keer was de wedstrijd eerder beslist, want de tegenstanders stonden bij rust al 5-10 voor. Alle energie en strijdlust ten spijt, Triade 2 ging met 12-20 ten onder.

Triade 5 speelde zaterdag uit tegen DSO. Het begin van de eerste helft ging nog wel gelijk op, maar DSO wist hun voorsprong uit te breiden naar 6-3. In de tweede helft gaf Triade meer kansen weg dan dat er gecreëerd werd. En de kansen die er waren, gingen er niet in. De thuisploeg hield de punten thuis (14-6).