Triade 1 sluit seizoen af met remise.

By 29 oktober 2019 Nieuws

Triade 1 mocht naar het verre Roermond om het op te nemen tegen Ready’60 1. De enige returnwedstrijd dit keer voor de groen witte, die gebrand waren om hem binnen te halen gezien de eerste pot die verloren werd. Echter kwam Triade moeizaam uit de startblokken. Waar de wind sterk overheerste en met de reis in de benen waren de doelpunten wederom duur. Daar waar Ready’60 de kansen wel benutte bleef Triade achter de feiten aan lopen, met een matige 6-3 ruststand tot gevolg. De tweede helft was dan wel voor Triade dat zich knap terug knokte naar 8-8. In de laatste minuut scoorde beide ploegen nog één keer waarna de scheidsrechter de wedstrijd affloot. Triade 1 kan terug kijken naar prima eerste veldcompetitie waar de Nieuwpoorters met een tweede plaats nog uitstekend mee blijven doen. 23 november start Triade 1 aan haar zaalcompetitie.