Trainingen en oefenwedstrijden ZAAL

By 15 oktober 2020 Nieuws

Het trainings- en oefenwedstrijden schema voor het zaalseizoen 2020 – 2021 kun je hier downloaden.

Uiteraard geldt dat wij de corona maatregelen opvolgen. Als de maatregelen bij aanvang van het zaalseizoen nog van kracht zijn mogen dus alleen de jeugdleden (tot 18 jaar) in de zaal trainen. Of en hoe wij hier vorm aan gaan geven is nog onbekend.

Er is een grote kans dat de oefenwedstrijden uiteindelijk niet doorgaan, maar we vragen jullie wel deze tijden alvast te reserveren in jullie agenda. Zo zijn we er allemaal klaar voor als we toch weer mogen gaan spelen! Zoals jullie kunnen zien zijn nog niet alle tijden bekend, wij hebben helaas nog niet alle informatie van de tegenstanders doorgekregen. De ontbrekende tijden volgen zo snel mogelijk.