Trainer 2 Triade

By 5 mei 2018 mei 5th, 2022 Nieuws

KV Triade is een gezellige zaterdag club spelend in de 3e klasse op zowel veld als in de zaal. De club heeft circa 130 leden en is gevestigd in Nieuwpoort, Zuid- Holland. De huidige selectie is een mix van jong en oud, waardoor een mooie combinatie van ervaring en talent is ontstaan binnen Triade 1 en 2.

Wij zoeken een trainer/coach die:

– Op maandag en woensdag afwisselende trainingen voor de selectie verzorgt in samenwerking met de trainer/coach van Triade 1.

– Op zaterdag de coaching van Triade 2 verzorgt.

– Aandacht heeft voor zowel de individuele als collectieve ontwikkeling van spelers in lijn met de breed gedragen visie binnen de vereniging waar dynamisch korfbalspel centraal staat.

– Goed communiceert met spelers en Technische Commissie (TC).

– In staat is wedstrijden te analyseren en tot verbeterpunten te komen om deze vervolgens via trainingsvormen te realiseren.

– Leergiering is als coach en een passie heeft voor de sport.

– Minimaal KT 2 opleiding heeft, of aantoonbare ervaring als coach.

Wat wij bieden:

– Een diverse selectie met een mix tussen jong en oud, met daarachter een talentvolle A-selectie.

– Mogelijkheid tot het volgen van KNKV trainersopleidingen.

Contact.

Als u interesse heeft in deze functie kunt u uw motivatie en CV sturen naar de TC van KV Triade via TC@kvtriade.nl . Wilt u eerst meer weten? Neem dan contact op met Geke Maat via eerdergenoemd mailadres of via 0631169963.