Stroef begin huidige zaalcompetitie!

By 15 november 2015 Nieuws

Na afgelopen zaterdag heeft elke ploeg wel kennis gemaakt met de zaal. Voor de ene ploeg was het een prettige ervaring, voor de ander wat minder. Over het algemeen mogen we nog niet tevreden zijn met de stand van zaken van de Triade-teams. Iets waar we de komende weken uiteraard aan gaan werken. Lees snel verder of dat voor elke ploeg geldt!

Triade E2 mocht hun uitwedstrijd in Dordrecht tegen Deetos E spelen. De coaches kregen veel leuke dingen te zien van de kids, waaronder prachtige doorloopballen.  Ook mooie onderscheppingen zorgde ervoor dat de E2 lekker en als team goed speelde. Ondanks al die mooie dingen waren we 1x 10 min. niet zo scherp en verloren we uiteindelijk met 5-0. De troostprijs bij het strafworpen nemen werd wel gewonnen met 0-3.

Triade E1 mocht voor het eerst in deze competitie spelen in de zaal. Het werd een spannende wedstrijd waarin Triade veel kansen had, maar het niet lukte om ze er in te gooien. Toch bleven ze doorzetten en speelde ze heel goed over. Uiteindelijk hebben ze met 5-6 gewonnen van HKC! Een prima prestatie dus van Triade E1.

Triade D1 mocht hun 2e wedstrijd in een week tijd spelen. Het was duidelijk te zien dat ze veel geleerd hebben van de bekerwedstrijd afgelopen maandag. Nog sterker, er werden keurig 7 doelpunten gemaakt in Vlaardingen en dat zorgde voor een mooie en verdiende 4-7 overwinning!

Triade C1 ging met knikkende knieën naar Nieuwerkerk, want daar stond een ploeg die vorige week dik had gewonnen in de competitie. Ook nu was duidelijk zichtbaar dat ze beter in het verdedigen waren. Daarnaast gaf Triade C de doorlopers erg gemakkelijk weg, waar Nieuwerkerk dankbaar van profiteerden. Doordat ook het geloof in een goed resultaat er vandaag niet in zat, keerden Triade C met een 8-2 nederlaag huiswaarts.

De gasten van Triade B1 wisten hun wedstrijd tegen Vriendenschaar niet te winnen. In Hardinxveld werd er met 7-4 verloren. Spijtig, maar helaas. Volgende keer beter!

Triade 4 heeft tegen GKV verloren met 13-7. In de rust stonden ze met 6-3 achter, maar zagen nog steeds kansen voor de 2de helft. Triade 4 leek even terug te komen, maar GKV schoot daarna bijna alles raak. Triade 4 wist wel kansen te creëren, maar waren minder scherp in de afronding. Jammer,  want er had zeker meer in gezeten.

Triade 2 mocht aantreden tegen Oranje Zwart 2. Met wat kleine aanpassingen in het basisteam werd dat gedaan. Zoals we van Triade 2 gewend zijn, kwamen ze scherp voor de dag en stond er al snel 2-0 op het scorebord. De 1e helft was het initiatief helemaal voor Triade en zorgden ook voor een geruststellende voorsprong bij rust. Na deze pauze was Triade het even kwijt en viel het weer terug in het ‘oude patroon’ en was het minder scherp. Daarom werd het diep in de tweede helft nog spannend met 1 doelpunt verschil in het voordeel van Triade. Echter werd door goede coaching vanaf de zijlijn werd de rust bewaard. De genadeklap bij 10-11 werd afgeschoten en zo wist Triade 2 hun 1e wedstrijd in deze zaalcompetitie met 10-12 te winnen. Prima start dus!

Triade 1 begon fel aan haar uitwedstrijd tegen DSO uit Klundert. Met een 1-6 voorsprong leek Triade toch echt de betere ploeg, maar niets was minder waar. DSO kwam goed terug en Triade raakte van slag. Doordat het het hoofd niet koel gehouden werd, kwam er ruimte in de verdediging. DSO wist daar wel raad mee en kon uiteindelijk makkelijk met 19-12 zegevieren.