Steun Triade via Rabo clubsupport

By 1 oktober 2020 Nieuws
Beste lezer,
Wij doen dit jaar mee met Rabo ClubSupport!
Bekijk hoe je ons kunt steunen op rabobank.nl/clubsupport..
Jij beslist mee!
Een club is zoveel meer dan een club. Het is de plek waar de buurt samenkomt, waar je iedereen kent, waar je jezelf kunt zijn en waar we elkaar en de buurt sterker maken.
Met Rabo ClubSupport biedt de Rabobank kennis, haar netwerk en financiële ondersteuning aan clubs en verenigingen. Om ze sterker te maken, voor nu en in de toekomst. Help jij onze club haar doel te behalen? Als lid bepaal jij namelijk welke club een financiële ondersteuning ontvangt. Kortom: jouw stem is geld waard. Goed voor de club & geweldig voor de buurt.
· Start stemperiode – 5 oktoberVanaf nu kun jij als lid van de Rabobank jouw stem uitbrengen op clubs en verenigingen uit jouw buurt.
· Einde stemperiode – 25 oktoberDe stemperiode voor leden is gesloten. Stemmen is niet meer mogelijk.
Hoe kan je stemmen?
· Door in te loggen in de app of op onze website en via ‘Zelf regelen’ en vervolgens ‘Mijn Lidmaatschap’ kan je klikken op Rabo ClubSupport
Mag ik ook stemmen als ik geen klant ben bij de Rabobank?
· Nee, dat kan niet. Om te kunnen stemmen moet je een betaalrekening hebben en lid zijn van de Rabobank.
Wij doen mee met Rabo ClubSupport! Kunnen wij op jouw stem rekenen?