Spelregelbewijs

By 23 oktober 2016 Nieuws

Alle spelend leden vanaf de B junioren moeten vanaf komende seizoen 2017-2018 hun spelregelbewijs hebben. Het spelregelbewijs is een initiatief van de KNKV en zorgt er voor dat de basis spelregels bij iedereen bekend zijn. Wij als vereniging willen graag “arbitrageproof” worden en dit kan alleen als alle spelers vanaf de B junioren een spelregelbewijs heeft gehaald.
Als het goed is hebben alle senioren een mail gekregen met inlogcodes (ben je spelend lid en heb je GEEN mail ontvangen geef dit dan AUB door aan Roelant of Brendan). Probeer je spelregelbewijs zo snel mogelijk te halen. Op dit moment betreft het nog een eenmalige test. Mocht je er niet uitkomen of vragen hierover hebben dan kun je altijd Roelant, Wim of Brendan hierover aanschieten. Zij willen je graag helpen!