Speelschema 2020-2021

By 19 augustus 2020 Nieuws

We mogen weer! Na een half jaar geen korfbal mogen we eindelijk weer korfballen. Uiteraard zal alles anders zijn dan in de jaren hiervoor, we moeten ons allemaal aanpassen, maar het belangrijkste we gaan ‘gewoon’ met de competitie starten. In de bijlage hieronder kunt u het competitieschema vinden.

Speelschema 2020-2021

Scheidsrechters:
In het speelschema ziet u ook een teamnaam staan bij de scheidsrechters. Dit team hoeft niet zelf te fluiten, maar dit team is wel verantwoordelijk voor het vinden van een scheidsrechter! Ga hier verantwoordelijk mee om, regel aan het begin van de competitie vast wie welke wedstrijd gaat fluiten en leg dit vast op vrijwilligerstekort.nl.

Bardiensten:
Het speelschema is bekend, dus ook de bardiensten zijn bekend. Schrijf jezelf in en help de Bar, Onderhoud en Materialen (BOM) om alle bardiensten rond te krijgen. Als iedereen een paar diensten per jaar doet dan is de belasting voor de BOM niet onnodig hoog! Vanaf 16 jaar (tot 12.00 uur of keukendiensten) en vanaf 18 jaar kun je al bardiensten doen. Je moet een online testje doen, deze is hier te doen. Mail je certificaat daarna naar: bestuur@kvtriade.nl.

Corona:
Het speelschema is bekend, maar als bestuur zijn we nog druk bezig om alles met betrekking tot Corona in goede banen te leiden. Gelukkig hebben we als sport redelijk veel ‘vrijheid’ gekregen om toch te kunnen sporten. Hier moeten we verantwoordelijk mee omgaan en wij willen graag onderdeel van de oplossing zijn. De juiste maatregelen kosten daarom tijd en kunnen gedurende het seizoen veranderen. Wij doen ons best om iedereen voor de start van het seizoen te informeren over wat wij van jullie verwachten en wat jullie van ons mogen verwachten. Tot die tijd hopen wij dat iedereen zich zoveel mogelijk houd aan de richtlijnen en zijn gezonde verstand gebruikt!

Wij willen alle leden vragen om via deze link de gegevens op te geven. Dit zodat wij in het kader van corona iedereen snel en juist kunnen informeren! Formulier