Seizoensopening!

By 11 augustus 2023 Nieuws

Seizoensopening!
Het is bijna zover, over 4 weken gaan we weer beginnen met het spelen van korfbalwedstrijden. Wij hopen dat iedereen een goede vakantie heeft of heeft gehad. Op 9 september beginnen voor de meeste de wedstrijden weer en 9 september is ook gelijk een ‘Triade thuisdag’, waarbij de meeste teams thuis spelen. Het speelschema is nog niet volledig bekend en komt zo snel als deze helemaal akkoord is door de KNKV naar jullie toe!

Op 9 september wordt om 15.30 uur de wedstrijd Triade 1 – Ten Donck 1 gespeeld op het veld van Poortzicht. We nodigen jullie allemaal van harte uit om deze wedstrijd te komen kijken. Aansluitend op deze wedstrijd heeft het Triade activiteiten team geregeld dat MadeByRoKe het eten komt verzorgen. Voor slechts €17,50 per persoon of €12,50 voor kinderen kan er onbeperkt genoten worden van spareribs en friet. Iedereen is welkom, je vader, moeder, buurvrouw, broer, zus, opa, oma of wie je ook mee wilt nemen! Opgeven hiervoor is vereist, dit kan via deze link: https://forms.gle/17i2DkCSnTxHRyyv5 Doe dit op tijd!

Nog een berichtje namens de BOM: mocht er iets stuk zijn of vervangen moeten geef dit dan door aan Jordy of Martijn. Voor het gebruik van de Pipokorf staan er in het materiaalhok een blauwe bak met ballen. Willen we met elkaar zorgen dat na iedere training en wedstrijd de spullen netjes opgeruimd worden. Dan is niet het laatste team iedere keer degene die alles opruimt.

Wij hebben zin in weer een sportief seizoen!