Rustig Pinksterweekend voor Triade!

By 17 mei 2016 Nieuws

Rust werd er gegund aan de meeste teams van Triade tijdens het Pinksterweekend. Alleen dat was niet voor iedereen, want er waren afgelopen zaterdag nog 3 wedstrijden te spelen. Ook hieronder leest u over hoe de midweekse inhaalwedstrijd van Triade 2 verliep.

Triade B reisde af naar Strijen en begon matig in de eerste helft. Pas net voor het rustsignaal kwam Triade tot scoren (1-1). In de tweede helft gingen de B’tjes sterk verder en kwam snel tot een 1-4 voorsprong. Maar Triade kon de wedstrijd niet definitief naar zich toe trekken en liet Ventura in de laatste minuut zelfs met de winst vandoor gaan. 5-4 verloren.

Triade C mocht afreizen naar Almerk. In de zaal was het 1x winst en 1x velies het resultaat, dit beloofde dus een spannende wedstrijd te worden. Al snel kwam ACKC voor, maar onze C’tjes deden snel wat terug. Ruststand: 2-2. Tijdens de thee kreeg Triade mee om door te pakken en sneller te gaan spelen. Dit is wat ze ook oppakte en wat direct werdt beloond. Via  2-4 en 3-5 leek de wedstrijd onder controle. Vlak voor het einde kwam ACKC terug tot 4-5, maar de C-jeugd van Triade bleef rustig spelen en lieten zich niet gek maken. Dat werd beloond met deze mooie overwinning.

Veel informatie is er niet bekend over de wedstrijd van Triade D2, alleen dat er in hun thuiswedstrijd tegen Vriendenschaar verloren werd met 0-7.

In de midweekse inhaalwedstrijd van Triade 2 tegen KCC was het bloedstollend spannend. Triade 2 zou hun lesje wel geleerd hebben nadat het tegen Gemini in de slotminuut de wedstrijd uit handen gaf, maar opnieuw leek dit weer te gaan gebeuren.
Triade 2 was in ieder geval een stuk scherper dan zaterdag. Toch kon men niet doordrukken en het verschil maken. Kansen waren er genoeg, maar de afronding liet te wensen over. Nadat de fanatiekelingen van KCC op 8-8 waren gekomen, werd er door een schot op (te) grote afstand de winnende gemaakt door Triade. Hierdoor blijft Triade druk uitvoeren op koploper Gemini, die met een misstap Triade langszij ziet komen.