“Rising Stars” regio Midden

By 18 januari 2018 Nieuws

“Rising Stars” regio Midden

Ben jij helemaal gek van korfbal en speel je bij Het Bosch, Triade, SGV, VIKO, Fortissimo, Ter Leede, Koveni, Victum of GKV? Start dan dit jaar goed met negen extra trainingen! Leer extra bij naast je eigen trainingen.In februari starten we met een traject voor jeugd uit de regio Lexmond, IJsselstein, Nieuwegein, Houten, Gorinchem, Vianen en Everdingen.

Ondersteund door Korfbalstars zal een groep tussen de twaalf en zestien spelers extra begeleiding krijgen van spelers en trainers uit Nederland.

Een keer per twee weken zal op de groep op woensdagmiddag bij elkaar komen om intensief te trainen en aan de slag te gaan met het verbeteren van de korfbalvaardigheden. We gaan o.a. werken aan omgaan met druk, vrijkomen, het schot en je vaardigheid.

Wij willen jou helpen shinen als een ster en we willen jou helpen om jouw droom om een betere korfballer te worden uit te laten komen. Bezig zijn met de leukste sport ter wereld. Ben jij een D-, C-, of B-speler van één van de clubs uit de regio Midden en wil jij jezelf verder ontwikkelen? Meld je dan aan op de website!

Klik hier voor informatie en aanmelding!
Waarom Rising Stars van Korfbalstars?

• Het verhogen van korfbalniveau jeugd.
  • Meer inzicht in korfbal.
  • Extra begeleiding jeugd en talenten.
  • Ledenwinst en ledenbehoud regionale clubs.
  • Het verhogen van plezier en speelniveau van jeugd.

Korfbalstars wil met zijn passie voor ontwikkelen bijdragen aan de verbetering van de jeugd en daarmee de clubs in de regio Midden naar een hoger niveau brengen.

Data:
28 februari (zaal)
14 maart (zaal)
28 maart (veld)
11 april (veld)
25 april (veld)
2 mei (veld)
16 mei (veld)
30 mei (veld)
13 juni (veld)
Speciaal aanbod voor de deelnemende clubs:
28 februari gratis bijscholing/workshop voor trainer/TC’s deelnemende clubs.
13 juni gratis clinic voor de overige jeugd van de deelnemende clubs.Wil je dat jouw vereniging gebruik kan maken van deze extra’s? Zorg dan dat jij je aanmeldt!
Locaties:
Sportcentrum Helsdingen in Vianen (zaal) en sportcomplex Het Bosch in Lexmond.Tijden:
16.00 uur – 17.00 uur, 15.45 uur aanwezig.Kosten:
€99,- inclusief trainingsshirt en 9 trainingen.
Copyright © 2018 Korfbalstars, All rights reserved.
Aanbod deelname Rising Stars Regio Midden
Our mailing address is:

Want to change how you receive these emails?
You can update your preferences or unsubscribe from this list.

Email Marketing Powered by MailChimp