Revanche of toch niet…

By 1 oktober 2019 Nieuws

Het was het weekend van de revanche. Veel jeugdploegen namen het nog een keer tegen elkaar op tijdens de wedstrijden. Ondanks de sterke wind en de regen, waren er een aantal mooie overwinningen. Dus de punten bleven bij de Triade teams. Lees gerust verder voor de verslagen van de gespeelde wedstrijden.

Triade E1 moest het deze week opnemen tegen HKC, vorige week bleek al dat HKC een goede ploeg was. Ook deze zaterdag was HKC weer beter en ging Triade rusten met een stand van 0-6. Triade kwam later wel weer een klein beetje op gang, maar kon niet terug komen. De eindstand 2-9.

De E2 speelde tegen GKV E2 waar ze de week ervoor 8-6 van hebben verloren. De E begon fanatiek en kwam al snel op een 2-0 voorsprong, alleen toen kwam GKV erg op gang waardoor we met een stand van 2-6 de rust in gingen. Triade liet zich niet kennen en kwam terug naar een 6-6, het was een spannende slotfase maar helaas trok GKV aan het langste eind en won met 7-8. Goede wedstrijd maar wel jammer, goed gespeeld van de E!

Ze maakten het zichzelf wel erg lastig, waar de uitslag in Sleeuwijk ruimschoots was. Pakten het nu heel anders uit. Triade D-SKV D: 6 tegen 5.

Zaterdag nam de C1 het op tegen ACKC C2. Het begin was nog een beetje stroef en ging het plaatsen niet zo goed. In de rust stond het 3-1 . In de tweede helft ging het beter. Het was echt knokken voor die bal, maar het is gelukt. Eindstand 6-3 gewonnen!

Het op papier, gezien de uitslag een lastige wedstrijd. Er werd maar één keer gescoord en wel door de bezoekers van Triade C2. Sperwers C won met 0 tegen 1.

Triade B1 nam het op tegen HKC B2. Na een nederlaag van vorige week ging Triade voor een revanche. Al snel kwam Triade op 2-0 voorsprong. Maar HKC was sterk en kwam terug in de rust met 3-4. Triade verdedigde goed en haalde veel ballen eruit. In de aanval werd steeds meer gescoord. Triade kwam op voorsprong en hield dat vast. Eindstand 10-6!

Op zaterdag 28 september had Triade A2 een uitwedstrijd tegen Kinderlijk. Toen de wedstrijd was begonnen liepen we al snel op een achterstand, Kinderlijk had erg veel kansen en bij ons liep het aanvallen moeizaam. We hadden maar weinig kansen, omdat de tegenstander ons helemaal vast zette. In de tweede helft ging dit helaas niet veel beter. Eindstand 15-1.

Tja, 22 tegen 3, wat een uitslag. Konden ze daar nog iets beter in doen. In Papendrecht bij PKC A werd het nu 6 tegen 20 voor Triade A1.

Triade 4 speelde uit bij Scheldevogels. Klein veld, we gingen goed van start, rust 2-4. Tweede helft pakten we ruime voorsprong naar 3-8, maar werd Triade overmoedig en lieten het onnodig spannend worden. Scheldevogels kwamen terug tot 7-8, maar de punten gaan mee naar Nieuwpoort.

Waar de winst vorige week net wel werd gepakt, had Triade 3 nu het nakijken bij Deetos/Snel in Dordrecht: 6 tegen 5.

Triade 2 speelde vandaag tegen het boven Hardinxveldse HKC. Daar we een aantal belangrijke spelers verloren waren aan het eerste moesten we op mindere kracht richting Hardinxveld. HKC kwam eerder op stoom dan Triade. Dit resulteerde in een 6-4 achter stand in de rust. Triade moest even met de koppen bij elkaar. Dit heeft zijn werk gedaan en door tactische en goede wissels kon het tweede toch aan het langste eind trekken. Eindstand 8-9.

Triade 1 wist niet te winnen van koploper Sporting west 1. In hartje Amsterdam waar de wind sterk aanwezig was kon Triade wel constant aanhaken bij de Amsterdammers. Door een gelijk opgaande strijd werd er met een 6-4 stand de rust in gegaan. Echter was de tweede helft een kopie van de eerste helft en kreeg Triade het niet voor elkaar om op gelijke hoogte te komen. Een kleine eindsprint van de thuisploeg zorgde voor een gat wat niet meer in te halen was. Triade 1 heeft goed weerstand geboden wat veel belooft voor de rest van de competitie. De scheidsrechter floot af bij een 17-12 eindstand.