Update 4: Promotie wedstrijd Triade 1, gezocht supporters!

By 8 juni 2015 juni 10th, 2015 Nieuws

Triade 1 heeft de competitie van het veldseizoen afgesloten met een tweede plaats in de derde klasse. Een fantastisch resultaat. Wij willen het team hiermee van harte hiermee feliciteren. Dit betekent dat zij a.s. zaterdag 13 juni een promotie-/degradatiewedstrijd mogen spelen om bij winst te promoveren naar de tweede klasse. Deze wedstrijd wordt gespeeld tegen Gemini 1 uit Gouda op veld van KCC te Capelle aan de IJssel. Heeft u/jij zich al opgeven voor de bus, dan hoeft u niets te doen. Graag wél afmelden, als u/jij niet meegaat. Er is nog ruimte in de bus, neemt contact op voor een plekje in de bus.

WIE WIL DAAR NIET BIJ ZIJN OM ALS NEGENDE MAN ACHTER ONS TEAM TE STAAN?

Wij bieden jullie de mogelijkheid om gezamenlijk met een bus naar deze wedstrijd te gaan.
De kosten bedragen € 6 per persoon, te betalen bij het instappen in de bus.

Vertrek- en aankomsttijden:
– 13.45 uur vertrek verzamelen op de parkeerplaats tegenover de Spar.
– 14.00 uur vertrek
– 15.30 uur aanvang wedstrijd
– 18.00 uur vertrek bus naar Nieuwpoort
– 19.00 uur aankomst Nieuwpoort

Meld je snel aan, want vol is vol.

Aanmelden is mogelijk via onderstaand email-adres tot uiterlijk woensdagavond:.
– Wim Korevaar / Jasper Verhaar: wimkorevaar@kpnplanet.nl

Jullie kunnen natuurlijk ook op eigen gelegenheid gaan. De wedstrijd wordt gespeeld bij:
KCC te Capelle aan de IJssel, Sportpark Schenkel, Capelseweg 37, 2907 XA.

Bij winst zal er na terugkomst van de wedstrijd een feestavond zijn in de kantine.

Ook voor eventuele vragen kunt u bij hen terecht.

Met vriendelijke groet,
Korfbalvereniging Triade