Promo Computers Mixtoernooi ’17, laatste wedstrijden en afscheid Marcel

By 13 juni 2017 Nieuws

Met bijna twintig teams, was ook dit jaar het Promo Computers Mixtoernooi weer een groots succes. Check hier de foto’s! Dan niet te vergeten de ijsjes, plantjes, boeketten, een plakjes cake en de loterij; waarvan alle opbrengsten voor de vereniging waren. Voor het mixtoernooi waren er nog twee wedstrijden die ingehaald moesten worden, de verslagen leest u/jij in onderstaand verslag. De afscheid nemende trainer/coach Marcel Le Pair heeft nog een aantal mooie woorden over zijn tijd bij Triade.

De woorden van Marcel: “Nu het seizoen ten einde is en mijn job er op zit als trainer/coach van Triade 1 (selectie) wil ik een ieder die ik nog niet persoonlijk heb gedag gezegd bedanken voor de fijne tijd welke ik heb gehad de afgelopen twee seizoenen. Ik wens iedereen een heel goede vakantie toe en nog vele sportieve jaren bij Triade. Trainers zijn passanten maar Triade heb ik in mijn hart gesloten en zal jullie blijven volgen en indien mogelijk bezoeken. Nogmaals hartelijk dank voor de fijne tijd! Gr. Marcel”.
Dan twee wedstrijden in de ochtend. De wedstrijd was erg vroeg, al om half negen. Met het praatje voor de wedstrijd kwam er dit naar voren. Willen we samen taart delen: nee. Willen we samen op de foto met de beker: zeker niet. Dus…gewoon winnen. De wedstrijd begon 1-0, 1-1, 2-1 en 3-1 bij rust. De 2e helft moest echt beter. Tijdens de tweede helft kwam Triade A op gang en kwamen er doelpunten. De ploeg uit Dordrecht kwam er niet meer aan te pas. Het werd 9 tegen 5 en Triade A was alleen KAMPIOEN!
Triade 3 speelde de laatste wedstrijd van het seizoen tegen Merwede, een ploeg waar we de eerste wedstrijd ook tegen speelde en die heel ruim verloren. Gelukkig konden we ze redelijk tot goed bijhouden en hebben we er alles aan gedaan om de schade beperkt te houden. Helaas bleven de doelpunten uit en was het erg zoeken naar de juist scorende personen. Maar Merwede had daar geen problemen mee en kwam al ruim op voorsprong toen de rust begon. Triade 3 kwam nog iets terug, maar het verschil was al te groot. Eindstand: 9 – 15.
Na het middaguur begin het jaarlijkse mixtoernooi. Op de vier velden werden de poule wedstrijden gespeeld. Het was gemoedelijk, maar soms ook fanatiek. Want na een winstpartij wil je de volgende keer nogmaals winnen. Nadat alle wedstrijden waren gespeeld kwam de finale inzicht. De Teletubbies tegen team Orange. In een spannende strijd waren de acties goed en soms zelfs spectaculair, maar het regende geen doelpunten. Dus bleef het tot de laatste seconde afwachten of er mogelijk nog een verlening zou komen. Na het gelijkspel bij twee tegen twee, wist team Orange in de laatste minuut de voorsprong te pakken, 3-2. Zij wisten nog een aantal acties te forceren. Het leverde geen doelpunt en ook de Teletubbies wisten niet meer te scoren. Het Promo Computers Mixtoernooi 2017 werd gewonnen door team Orange.