Bertjes Oldies winnaar Promo Computers mix toernooi 2016

By 2 juli 2016 Nieuws

De voorspellingen waren negatief. Veel regen en wind. Het Promo Computer Mixtoernooi 2016 met maar liefst 23 teams, viel gelukkig niet in het water. Menig speler zal merken aan het gezicht dat de zon heeft geschenen. Met veel passie en overgave werd er voor de winst gegaan. Na de poule wedstrijden, kwamen de kwart finales, waarbij er twee wedstrijden verlengd moest worden. De finale ging tussen Berties Oldies en team Schoolplein. Er waren niet veel kansen, maar er geknokt voor iedere bal. Halverwege de wedstrijd stond het team van Bert met een doelpunt voor. Het team met de korfballers Roelant en Diana, deed er alles aan om het zo moeilijk mogelijk te maken voor de tegenstanders. Maar de gelijkmaker kwam niet. Berties Oldies werd na 10 minuten de winnaar van dit toernooi.