Prestaties Triade tijdens feestweek!

By 26 april 2016 Nieuws

Professoren en ervaringsdeskundigen zeggen dat de feestweek in Nieuwpoort/Langerak niet de ideale combinatie is met sporten op topniveau. We zijn blij om te zien dat het tegendeel bewezen werd afgelopen zaterdag. Dit voorjaarsseizoen was het nog niet gelukt om een competitieronde af te sluiten met meer winst- dan verliespartijen. I.v.m. een aantal wijzigingen is het programma ook aangepast. In het verslag hieronder leest u dat de ploegen van Triade dit deze keer wel voor elkaar kregen.

Om het juiste voorbeeld te geven, beginnen we bij de F-jes, zij winnen namelijk met 1-16 van ACKC F. Weer een hoop doelpunten voor Triade en door veel verschillende spelertjes. Erg leuk! Ondanks het slechte weer in de 1ste helft, bleven ze toch bikkelen en mooie doelpunten scoren. Er werd door een aantal goed de vrije man gezocht en daardoor werd het verschil zo groot. Nu een poosje alleen maar trainen, want 21 mei mogen de jongens en meisjes pas weer aan de bak!

Triade D2 vocht voor wat het waard was, maar verloor toch bij Vriendenschaar met 3-0. En eerlijk is eerlijk, het was ook best wel koud om te spelen, dus volgende keer gaat het vast weer beter.

Triade D1 Heeft afgelopen zaterdag onder zeer winderige omstandigheden met 9-6 gewonnen van mede koploper Emergo. Door het spel goed kort te houden werden er leuke combinaties gemaakt. Aanvallen werden lang opgezet en afgemaakt. Komende zaterdag zal het opnieuw een spannende wedstrijd worden, alleen dan speelt Emergo thuis.

Triade A nam het in een uitwedstrijd op tegen Nexus. Ondanks de goede voorbereidingen bleef het lang 0-0 staan. Nadat de ban gebroken was en Triade via 0-2 en 2-4 de rust in ging, was het daarna eenrichtingsverkeer. Triade had tegenstander Nexus in de houdgreep en dat stopte pas bij 4-13. Een wedstrijd waar alle spelers van het A-team z’n beste beentje voor heeft gezet, resulteert in deze prachtige overwinning.

Triade 4 uit tegen Zevenbergen. Onze reporter kreeg bij deze wedstrijd nog schitterende foto’s in zijn bezit, maar kwamen helaas niet door de censuur heen. Dan maar in woorden; het was een gelijkwaardige wedstrijd waarbij Triade 4 de langste adem had. Na een 4-4 ruststand werd er in deel II afstand genomen met als resultaat deze 5-8 overwinning.

Triade 3 speelde thuis tegen RWA en verslikte zich in deze tegenstanders. Het gevoel uit het zaalseizoen is nog niet doorgetrokken naar het veld…… of heeft dit wel met die feestweek te maken? 🙂 Hoe dan ook, de 7-9 nederlaag was na afloop van de wedstrijd een feit.

Triade 1 mocht afgelopen zaterdag thuis aanvangen tegen Kinderdijk 1. Vanaf minuut 1 leidde Kinderdijk de wedstrijd en ondanks een memorabele goal van William Buys (vanaf de steunpositie onderhands achterover gegooid) kon Triade de wedstrijd niet naar zich toetrekken. In de rust was het verschil al 6 doelpunten in het voordeel van Kinderdijk en dit bouwden ze verder uit tot een 12-21 eindstand. Zowel Kinderdijk als de 2e klasse zijn op dit moment voor Triade een maatje te groot.

Een midweekse inhaalwedstrijd van Triade 2 in ’s Gravendeel werd positief afgerond. ADO trad aan met een ervaren ploeg, maar Triade 2 liet zien dat het groeiende is. Verdedigend erg sterk en aanvallend geduldig en doeltreffend. Maar misschien wel het mooiste dat deze ploeg steeds meer elkaars talenten weet uit te spelen en positief blijft naar elkaar toe. ADO zag Triade steeds verder uitlopen tot een 6-11 eindstand.