Presentatie nieuwe shirts zaterdag 12 januari 2013 – 100ste lid

By 9 januari 2013 Nieuws

Beste leden en ouders van jeugdleden,

Op 8 december 2012 heeft Triade al enkele teams met de nieuwe shirts gepresenteerd. Vanwege contractuele verplichtingen moest het 1ste van Triade nog even wachten, maar a.s. zaterdag 12 januari kan zij haar nieuwe shirts presenteren.

Naast deze presentatie is het ook nog eens zo, dat de wedstrijd van a.s. zaterdag grote belangen heeft voor Triade 1. Als zij van Oranje Zwart weten te winnen, vergroten zij de kans op het kampioenschap.

Dit spektakel wordt kracht bij gezet met het oplopen van de Triade 1 spelers met de kangoeroes van Triade.
Uit de kangoeroes is namelijk ons 100ste lid voortgekomen. Om bij dit heuglijke feit stil te staan zal er ook een vertegenwoordigster van  het KNKV aanwezig zijn.
Daarnaast hebben we ook weer de pupil van de maand.

Kortom, dit wilt u allen niet missen.

Wij nodigen u/jullie uit om te komen kijken. De wedstrijd Triade 1 – Oranje Zwart begint om 16.35 uur.

Kom dus ruim voor de wedstrijd naar sporthal De Reiger in Groot-Ammers, om dit alles mee te maken.

Graag tot dan!

Met vriendelijk groet,