Opzoek naar Paaspunten!

By 6 april 2012 Nieuws

Waar heel Nederland komend weekend eieren gaat zoeken, gaan de teams van Triade opzoek naar de punten. Het mooie van dit verhaal is dat meestal de verstopte eieren allemaal worden teruggevonden. Zo liggen er zowel op ons veld als op de velden bij de tegenstanders punten verstopt. Het enige is alleen dat we ze moeten vinden. Als we daar als spelers ook voor gaan, om al die punten binnen te halen, gaat het een mooi weekend worden voor Triade.

Alle teams mogen aan de bak op stille zaterdag. 3 jeugdteams blijven thuis voor een wedstrijd op eigen veld. Triade E begint daarmee om 09.00 tegen HKC. Aansluitend om 10.00 speelt Triade C tegen ACKC en om 11.00 sluit Triade B de thuiswedstrijden af tegen Albatros. Triade E en C willen na de nederlaag van vorige week wat recht zetten, terwijl Triade B de lijn van winnen wilt doorzetten.

De andere ploegen gaan buiten de deur kijken en willen juist dit weekend niet voor niets op pad gaan. De A-junioren gaan met een goed gevoel op pad naar Zuidland. Na een overtuigende overwinning vorige week, zal het nu zeker niet zo gemakkelijk gaan tegen ZKV.
Triade 3 zal het ook vast lastiger krijgen, vanuitgaande dat de tegenstanders nu wel een voltallig team hebben. Deze ploeg is geen onbekende, spelen tegen Kinderdijk blijft altijd  lastig.
Triade 2 gaat sinds lange tijd weer eens met volle auto’s richting PKC. Oftewel door de aanwinst van 2 nieuwe dames in Triade 2. Gaat dit ook echt tot een verrassing komen dit seizoen? Komende zaterdag moet dan wel PKC in Papendrecht verslagen worden.
De hoofdmacht mag ook hun borst nat maken. Vorige week verloor het tegen de koploper, nu staat de kampioen van het zaalseizoen weer te wachten. De laatste wedstrijd tegen Paal Centraal wist Triade verrassend te winnen, maar of dat weer lukt tegen de ploeg in vorm, is nog even afwachten.

Iedereen in ieder geval veel plezier toegewenst met het korfballen. Daarnaast ook met het zoeken of versieren van de eieren en een Vrolijk Pasen!