Opnieuw feestelijk nieuws Triade!

By 30 april 2012 Nieuws

Het grootste nieuws van afgelopen week hebben we nog niet gemeld op deze site. Ja natuurlijk, is het nu al een feestelijke week voor Triade! Bestuurslid Ab Vierhoven die een koninklijk lintje mocht ontvangen, Triade B en Sen. 3 die goede zaken deden omtrent het kampioenschap, de geweldige actie van de ‘Fanatics’ rondom de optocht op koninginnendag! Toch valt er nog meer te melden, alleen iets voor op de langere termijn.

Afgelopen woensdag 25 april werd er een overeenkomst gesloten tussen korfbalvereniging Triade en Yvonne Zaal. Zij zal vanaf volgend seizoen de selectie van Triade onder haar hoede nemen. Hiermee werd door het bestuur en de technische commissie van Triade een intensief zoektraject afgerond. Woensdag werd door voorzitter Peter Vroon en de kersverse hoofdtrainer Yvonne Zaal het contract ondertekend en is het grote nieuws aan de selectie bekend gemaakt. Yvonne is geen onbekende voor de Triade-familie. Dit seizoen is zij reeds betrokken geweest bij het selecteren van de spelers/sters voor de senioren 1 en 2. Door haar enthousiasme voor de korfbalsport, maar ook voor onze vereniging ontstond er een klik. Alle partijen zijn erg enthousiast en kijken met veel vertrouwen op naar de sportieve toekomst.