Openingsdag Triade en 1e speelronde veld

By 29 maart 2012 Nieuws

Helaas, helaas zijn de zonnestralen verdwenen achter de wolken. Wat was het prachtig weer de afgelopen dagen. Zaterdag 31 maart begint de 2e helft van de veldcompetitie. Ook dan gaat “de zon schijnen” voor korfbalvereniging Triade want het veld wordt officieel geopend door wethouder Cees van der Vlist. De opening begint om 15.00u.
Voor bijna alle teams geldt dat zij opnieuw kans maken om kampioen te worden, alleen ons 1e team gaat verder waar zij gebleven waren.

Om 9.15u beginnen de jongste twee ploegen van Triade aan hun veldcompetitie. De E en de D starten tegen SKV E en ACKC D. Voor de D is dat extra spannend zijn gaan in een groot veld spelen met twee vakken. Tijdens de trainingen werd er al hard geoefend, nu maar hopen dat zij het ACKC heel moeilijk gaan maken. In Gorinchem gaat de B het opnemen tegen GKV B. De C speelt hun eerste veldwedstrijd tegen de C van PKC/Hagero in Papendrecht. Dan gaan we bijna richting de middag. Triade A tegen Oranje Wit A om 10.30u. Het derde team tegen  DSO, zij beginnen om 12.00u. Ook langzaam komen we dan bij de opening van het veld. Daarvoor speelt Triade 2 tegen Oranje Wit om 13.30u.
Rond 15.00u begint onze voorzitter met een welkomstwoord, gevolgd door een toespraak door de wethouder. De openingshandeling van de wethouder, rond 15.20u. En het voorstellen van de teams van Triade 1 en GKV (H) 1, door het oplopen samen met onze jeugdteams, de E en de D.
De SV van Triade, de fanatics, zijn ook in voorbereiding om deze dag met o.a. drumklanken bij te staan. Dit geldt zowel voor de ochtend, als tijdens de wedstrijd van Triade 1, waar zij niet te zullen missen zijn.

Iedereen een heel mooie openingsdag toegewenst en uiteraard kunnen we niet zonder supporters, dus neem die zoveel mogelijk mee naar het veld!