Nog één of twee te gaan…

By 17 mei 2012 Nieuws, Triade 1

Het einde van de competitie is er bijna. Dan kunnen de benen omhoog, hoeft er voorlopig niet op de zaterdag te worden gekorfbald. Maar zaterdagavond is er eerst nog HET KAMPIOENSFEEST voor de B en het 3e, dat begint officieel om 20.00u in de kantine. Het mixtoernooi is op zaterdag 16 juni (aanmelden bij William) dat is dan de laatste activiteit voor de korfballers van Triade.

Was het afgelopen zaterdag Super Saturday, de aankomende zaterdagen kan dat ook gelden voor het 2e en de A. De A wist dinsdagavond te winnen van Vriendenschaar A met 10 tegen 2. Waarmee zij nu bovenaan staan in de lijst, maar dan moet wel de laatste wedstrijd worden gewonnen, dat is op 2 juni. Triade 2 wist zaterdag te winnen van ACKC, ook zij zijn in de running voor een kampioensfeestje. Maar dan zal er tegen GKV punten moeten worden gepakt om mee te blijven gaan met de concurrentie. Het feest voor Triade 3 is al begonnen, maar zij spelen nog tegen Kinderdijk voor de vorm.
Helaas is het geen “hele” thuisdag, want de C en de B spelen op de velden bij ACKC en Albatros. Voor de C is het niet meer mogelijk om mee te draaien voor een eerste plek, maar een derde plaats, bij winst is dat ook een prestatie. Thuis tegen Albatros speelde de B 8 – 2, dat is het minimale streven voor de uitwedstrijd in Zwijndrecht.
De E en de D, kunnen hun doelpunten saldo nog bij stellen, door te scoren tegen hun tegenstanders. Oranje Zwart D en Vitesse E komen richting Langerak om waarschijnlijk ook wat punten mee te pakken.
Triade 1 kan nog een plekje stijgen in hun ranglijst, dat zal dan een vijfde plaats opleveren. Reeuwijk is een lastige tegenstander, staan tweede, maar dat wil niet zeggen dat er geen mogelijkheden zijn. Het zou een mooie afsluiting zijn, na een veldseizoen met niet al teveel gewonnen wedstrijden.

Tijdens de opening van het veld op 31 maart jl. en het GKV toernooi zijn er foto’s gemaakt, deze staan op de site onder kopje Foto’s. Heeft u/heb jij nog foto’s voor op de site, laat dit dan weten via websit@kvtriade.nl.