Nieuwjaarsborrel en 8e speelronde zaalcompetitie ’14-’15

By 1 januari 2015 Nieuws

Allereerst wensen wij u een goed en zeer sportief 2015 toe! Dit kunnen we elkaar ook toewensen tijdens de Nieuwjaarsborrel, zaterdag 3 jan ’15 vanaf 19.00u. We blikken terug en kijken vooruit met muzikale begeleiding van DJ Harm. Naast de traditionele borrel organiseren we een bier- en wijn- en Cola proeverij. Zaterdag worden er ook de eerste wedstrijden van 2015 gespeeld voor Kv Triade.

De korfbalwedstrijden op zaterdag 3 januari 2015 worden gespeeld door Triade A en 4.
Het publiek mag mee rijden om ze aan te moedigen want ze spelen in Klundert en Ridderkerk. In Ridderkerk, om 13.00u, neemt de A het op tegen KCR. Om als tweede in hun poule te eindigen, zijn alle punten vanaf nu nodig. Dus…!?
Ze staan na vier partijen nog onderaan. Maar hopelijk geeft het nieuwe jaar, nieuwe kansen om een keer met de winst er vandoor te gaan. DSO tegen Triade 4 om 15.10u.

Zoals al gezegd vanaf 19.00u Nieuwjaarsborrel 2015 in Poortzicht. Zegt het voort en komt allen!