Mini-thuisdag Triade!

By 21 februari 2016 Nieuws

Afgelopen zaterdag was er een mini-thuisdag voor Triade. Helaas gingen, op de topprestatie van Triade D2 na, de punten met de tegenstanders mee naar huis. De verschillen waren niet groot, maar de teleurstelling wel.

Voor de E2 was het alweer hun 10e wedstrijd, vorige week speelden zij tegen dezelfde tegenstander als deze zaterdag, namelijk Kinderdijk E. De uitslag toen was beduidend voor de Kinderdijkers, dit keer liet Triade E2 zich niet zomaar op zij zetten. De aanvallen van Triade waren lang en verzorgd, alleen de scores lieten voor hen lang op zich wachten. De bezoekers hadden daar minder last van en opende de score. Het werd na 40 minuten spelen 1 tegen 3 voor Kinderdijk. Strafworpen: 4-1.

Triade E1 – SKV E. Waar de wedstrijd voor de E1 van Triade met winst eindigde in Sleeuwijk, waren de ploegen in Groot-Ammers ook aan elkaar gewaagd. Bij een aantal keren gelijkspel, kon Triade E1 niet de voorsprong pakken. Voor de gasten ging dit wat makkelijker en zij liepen uit tot een overwinning. Het werd na het laatste fluitsignaal van de scheidsrechter, 4 tegen 6 voor SKV E.

Triade D2 speelde net als vorige week tegen Nikantes D2. Dit keer was het thuis. Vorige keer werd er nipt verloren, maar dit keer pakte het goed uit. Veel toeschouwers waren aanwezig om te komen aanmoedigen. Ze hebben net als elke wedstrijd weer laten zien wat ze konden. 5 hele mooie doelpunten waren het gevolg en verdedigend stond het als een huis. Hierdoor zijn er geen doelpunten gevallen bij de tegenstanders. De kids van de D2 hebben het super gedaan en weten nu ook wat winnen is! Gefeliciteerd! Eindstand: 5-0

Triade C begon met hoge verwachting aan de wedstrijd. Vorige week werd er gestunt tegen Keep Fit, maar deze keer zat dat er niet in. Vooral de 2e helft heeft Triade C het laten liggen. Tegen de kersverse kampioen werd uiteindelijk met 3-9 verloren.

Triade B speelde thuis tegen KCR. Onze B’tjes waren duidelijk sterker, maar de ballen wilden er gewoon niet in. De tweede helft werd daardoor ook een minder spel neergezet en kon KCR de overwinning in de laatste minuten naar zich toe trekken. Eindstand: 6-7

Triade 4 mocht het  in een thuiswedstrijd opnemen tegen ZKV. Triade moest winnen om van de laatste plaats af te komen. Verwoede poging werden er gedaan, maar helaas lukte het ze weer niet om genoeg te scoren. Eerst ging het nog gelijk op, maar bij rust keken ze tegen een achterstand van 4-7 aan. De tweede helft goed dicht gehouden, maar dat deden de tegenstanders uit Zuidland ook. Eindstand: 4-9.