Triade loot Die Haghe in de RTV Rijnmond cup op ma 7 nov.

By 31 oktober 2016 Nieuws

Vorig jaar deed Triade voor het eerst mee aan de RTV Rijnmond cup en mocht Triade 1 en D1 het opnemen tegen de bekerwinnaar van het vorige seizoen  HKV Ons Eibernest. Dit jaar doet Triade wederom mee en heeft het bij de loting afgelopen woensdag die wordt verricht bij CKV Nieuwerkerk Die Haghe geloot. Die Haghe is afkomstig uit Den Haag en is in het jaar 2000 zelfs zaal en veld kampioen van Nederland  geweest. Tegenwoordig speelt Die Haghe 1op het veld en in de zaal overgangsklasse. De D1 speelt hoofdklasse.

De wedstrijd van de D1 begint om 19.00u. Daarna speelt Triade 1 tegen Die Haghe om 20.00u. Beide wedstrijden worden gespeeld in sporthal De Ooievaar. Uiteraard zou het fantastisch zijn als net als vorige jaar de sfeer gemaakt wordt door het vele publiek.  Dus komt allen!