Loterij uitslag 3 januari

By 6 januari 2015 Nieuws

Geslaagde nieuwjaarsborrel,

Het was een Super gezellige Nieuwjaars borrel op 3 januari 2015 bij Triade. Lees gauw verder voor de uitslag!

Mooi om te zien dat er zoveel leden en niet leden op deze avond zijn gekomen. Ook de jeugd was goed vertegenwoordigd. Na de gebruikelijk speech van onze voorzitter, peter, ging het dak eraf bij Triade. Er waren heerlijke hapjes en drankjes. William had de proeverijen georganiseerd. Een geweldig succes.

De cola proeverij is gewonnen door Lisa.
De bierproeverij door gertjan en de wijn proeverij door Marian Kraaijkamp.
Alle drie een mooie prijs ontvangen van de commissies.
Door deze proeverijen zat de sfeer er direct goed in. Dj Harm heeft zich ook van zijn beste kant laten zien. Heerlijke nummers en er werd dan ook volop gedanst.
Dan was er nog de loterij. Schitterende prijzen te verdelen. De lootjes werden zelfs nog per opbod verkocht. Dank hiervoor iedereen.

De volgende prijzen zijn nog niet opgehaald:

1 een heerlijke geur set voor de mannen met nr.: rosé 282.

2 beach bal en luchtbed met nr.: blauw 584.

3 tennisset met nr.: rosé 323.

4 secret code spel met nr.: blauw 587

EN DAN DE HOOFDPRIJS,

Een schitterende mand met van alles en nog wat erin voor jong en oud. Gevallen op nr.:

BLAUW 555.!!!!!!!!!!!!!!!

De prijzen zijn as zaterdag af te halen in de reiger vanaf 10.00 uur.

Allen bedankt voor deze zeer geslaagde avond,

De jeugdcommissie en de activiteitencommissie.