Laatste speelronde zaalcompetitie ’16-’17

By 17 maart 2017 Nieuws

Er zijn nog vijf wedstrijden te spelen. Het gaat om drie uitwedstrijden en een thuis in sporthal De Reiger, maar Triade E speelt in Nieuwpoort in de sporthal boven de kantine. De teams van Triade: D2, E en de senioren teams: 3, 4 en 5 kunnen nog per partij twee punten weten te pakken. Of dat hun ook nog gaat lukken tijdens de laatste wedstrijden in de zaal? Kom naar ze kijken en aanmoedigen. Lees verder waar dat zal zijn en hoe laat.

In Dordrecht speelt Triade D2 in sporthal De Dijk tegen kc Dordrecht D om 10.00u. Voor de thuisploeg zijn er kansen om nog kampioen te worden, dan moet de nu nummer een punten laten liggen. Triade D2 draait onderin hun poule mee, maar kan bij winst nog een plekje omhoog stijgen. Wie zal het zeggen?
Om 11.00u, Triade E tegen ELKV/Zevenbergen in Poortzicht. Van de 11 gespeelde wedstrijden pakt Triade E 22 punten. Dat is tot nu toe nog geen een wedstrijd verloren. Zij zijn inmiddels al ruim kampioen. Kunnen zij nogmaals laten zien wie de kampioen is, door ook te winnen van ELKV?
Afgelopen woensdagavond speelde zij al tegen elkaar. Nu gaat Triade 4 op bezoek bij ADO in ‘s-Gravendeel om 13.05u. In Groot-Ammers bleef het lang gelijk, maar uiteindelijk liep ADO met de overwinning de sporthal uit. Heeft Triade 4 de mogelijkheden om zaterdag nu wel de voorsprong te pakken? En dus met de twee punten weer huiswaarts te gaan.
Al in de avond, speelt om 18.30u in Nieuwerkerk ad IJssel: Triade 3 tegen de Nieuwerkerk. Een plaatsje opschuiven in hun poule is niet meer mogeljk, maar de derde plaats nog steviger innemen dat kan zeker wel. Maar dan is uiteraard wel winst nodig.
Om 20.00u gaat spelen Triade 5 tegen OZC in sporthal De Reiger. De nummers 4 (OZC) en 6 (Triade 5) kunnen bijna niet meer van hun plaatsen veranderen. Ook voor hen geldt dat het leuke wedstrijd mag gaan worden.

Iedereen weer veel plezier zowel in het veld als langs de lijn!