Laatste speelronde zaalcompetitie ’14-’15

By 13 maart 2015 Nieuws

Het is dan zover. Zaterdag 14 maart worden de laatste partijen gespeeld in de sporthallen. Het weer word steeds beter en er wordt al voorzichtig gekeken naar maandag 16 maart, want dan starten de buiten trainingen. Check ook het bericht: Voorjaar veldcompetitie, op de site voor meer info.

Nog drie te spelen wedstrijden. Ze zijn te bezoeken in Dordrecht, Sliedrecht en Krimpen aan de IJssel.
Deetos/Snel E tegen Triade E. De Dortenaren op een tweede plek, de E van Triade is al kampioen. Maar bij winst van Deetos/Snel word de hoogste tree gedeeld samen met de Nieuwpoorters. In de ontmoeting in sporthal De Reiger werd er net gewonnen door Triade E. Mogelijk heeft Deetos/Snel E al een strijdplan klaar liggen om dit nogmaals te voorkomen. Zij beginnen om 9.00u in de sporthal van Deetos/Snel.
Met helaas maar één doelpunt kon Triade C niet voorkomen dat, de kampioen in hun poule, wist te winnen in Groot-Ammers. Zij gaan op bezoek bij Merwede C in Sliedrecht, Sporthal De Stoep. Voor hen is het niet meer haalbaar om een plekje op te schuiven in de ranglijst. Het zaalseizoen positief af te sluiten, door goed korfbal te laten zien, dat is wel mogelijk, ze starten om 13.00u.
Dan hebben we om 18.30u de aller laatste partij van deze zaalcompetitie. KOAG A tegen Triade A. Precies een maand geleden speelden zij ook tegen elkaar, toen vertrok KOAG met de punten weer huiswaarts. De aandachtspunten zijn doorgenomen, daarmee is Triade A klaar om bij winst op een tweede plaats te eindigen in hun poule.

Iedereen veel kijk-, aanmoedig- en speelplezier toegewenst!