Laatste speelronde voorjaar veldcompetitie ’17 én Promo Computers Mixtoernooi ’17

By 9 juni 2017 Nieuws

Het weer wordt beter met zon en vooral geen regen, dan zijn er nog twee wedstrijden te spelen en het Promo Computers Mixtoernooi 2017 in de middag. We hebben het over a.s. zaterdag 10 juni. Tijdens het Promo Computers Mixtoernooi 2017, worden er snoepjes, ijsjes en niet te vergeten de plantjes en boeketten verkocht. De opbrengsten hiervan gaat naar de jeugd van Triade. Lees verder hoe laat de twee wedstrijden gaan beginnen EN klik hier voor de wist-je-datjes van het Triade kamp, want die waren er genoeg!

Maar liefst om 8.30u gaat Triade A spelen tegen Dordrecht A. De A van Triade is al kampioen, maar zij zullen er alles aan doen om dit alleen te blijven, want verschil tussen beide ploegen is nog maar twee punten. In Dordrecht werd het 5 tegen 9 voor de A van Triade, dat was op zaterdag 1 april. Uiteraard hebben zij ook aanmoedigingen nodig!
Na hopelijk een positieve afsluiting voor de A, start om 10.00u Triade 3 tegen Merwede. De vorige ontmoeting tussen beide teams werd ruim gewonnen door Merwede. Kan Triade 3 het nu op eigen veld wel zorgen voor een overwinning?
Dan vanaf 13.00u het Promo Computers Mixtoernooi 2017, waarbij er bijna twintig teams mee doen. Naast het korfbal kan er van alles worden gekocht, waarbij de opbrengst gaat naar de jeugd van Triade. Er kunnen binnen- en buitenplantjes, boeketten en snoepjes worden gekocht. Na het mixtoernooi gaat de BBQ aan. Dan kan er lekker gegeten worden. Tot morgen?