Laatste speelronde najaar veldcompetitie ’13

By 18 oktober 2013 Nieuws

Met alleen maar uitwedstrijden, deze ronde, word het kunstgras bij sportzaal Poortzicht even niet meer gebruikt. Vanaf maandag starten de binnen trainingen, maar voor het zover is kunnen er nog twee teams kampioen worden, naast de E.

Rond de klok van 10.00u starten twee Triade teams hun partij. In Gorinchem is GKV F de tegenstander voor de F van Triade. Tussen beide ploegen zit maar één punt verschil. Op Merwede F en PKC F na wist de F wel twee keer te winnen, dus het zal een spannende wedstrijd worden. Iets meer naar het westen speelt de C haar kampioenswedstrijd. In Sliedrecht zijn punten nodig om alleen de beker in handen te krijgen, anders worden er twee ploegen in deze poule kampioen (als Vriendenschaar C weet te winnen). Merwede C is het achttal dat verslagen mag worden, maar zal de C van Merwede daar aan meewerken?
GKV D mag verslagen worden door de D van Triade. Nu op een mooie vierde plek in de poule, in de tweede klasse, en wie weet zit een derde plaats er ook wel in.
In Oud-Beijerland moeten er punten worden gepakt, wil de A ook gehuldigd worden. Tegen Korbatjo A zal alles uit de kast gehaald moeten worden om er voor te zorgen dat het verschil in scores steeds in het voordeel is van Triade A.
Spirit uit Vlaardingen is de uitdager voor Triade 4, Albatros speelt tegen Triade 3, dat is in Zwijndrecht. Beide Triade teams wisten tot nu één keer te winnen. Er zijn voor het vierde nog twee kansen om de overwinning te pakken, want Triade 4 heeft nog een wedstrijd te goed, de thuiswedstrijd tegen Spirit, op zaterdag 26 okt.. Helaas voor 3 hebben zij nog maar één mogelijkheid om punten te scoren.

Tijdens deze officiële laatste speelronde, veel kijk- en speelplezier én voor de teams die kampioen kunnen worden: “Zet hem op!”