laatste speelronde najaar competitie ’18

By 25 oktober 2018 Nieuws

Zo we gaan ons op maken voor de laatste twee wedstrijden van dit buitenseizoen 2018. Achter de schermen is weer hard gewerkt aan de voorbereidingen voor de zaalcompetitie, denk hierbij aan de oefenwedstrijden en indeling voor de zaaltrainingen, deze zijn hier te vinden. Daarnaast is er zaterdag in de kantine in de ochtend de Bingo voor de Kangoeroes, de F en de E. En niet te vergeten de Vegas avond voor de oudere jeugd. Komen jullie gezellig? Dan terug naar de twee wedstrijden, lees daar alles over in het verslag.

Er zijn nog twee partijen te spelen binnen onze vereniging. Dit zijn Triade 3 in Strijen en het eerste in Almkerk.
Om 13:00u de wedstrijd tussen Ventura Sport 3 en Triade 3. Gezien de statistiek zou het wel eens een spannende partijen kunnen gaan worden, maar dan mag Triade 3 zeker wel een tandje bij gaan zetten. Kijkend naar de cijfers: is er een vierde plek voor de thuisploeg en Triade staat op een vijfde plaats. Maar bij winst kan een van de teams een plaatsje opschuiven. Het aantal goals voor is in het voordeel van Triade 3, maar de tegendoelpunten is met één verschil in het voordeel van Ventura Sport. Wie gaat nog aan de haal met deze twee punten?
Op 8 september speelden zij ook al tegen elkaar, toen in Nieuwpoort. De winst werd toen mee genomen door de ploeg uit Almkerk. In de laatste vier wedstrijden liet Triade 1 maar liefst vijf punten liggen, door drie keer gelijk te spelen en een keer te verliezen. Kunnen zij tegen de koploper een stunt uitvoeren óf blijven de punten in Almkerk? Deze wedstrijd begint om 15:30u ACKC 1 – Triade 1.

Beide teams succes met laatste wedstrijden!