Laatste speelronde jeugd ’21

By 29 juni 2021 Nieuws

Het is helaas weer voorbij. De drie wedstrijden die de jeugd mocht spelen, zo voor de zomervakantie. En er is nog een kampioen zelfs uitgekomen. Lees hieronder de verslagen.

De D1 had vandaag hun kampioenswedstrijd tegen GKV D3. Ondanks twee samengestelde teams stond dit team er als een sterk team en zo begonnen ze ook aan de wedstrijd. Langzaam kwam Triade tot schot en creëerde ze steeds meer kansen die verder in de eerste helft netjes werden afgemaakt. Zo ging Triade de rust in met een tussenstand van 5-1. In de tweede helft wist Triade dit vast te houden en probeerde ze de kansen aan iedereen uit te delen. We bleven staan met een sterke verdediging waar veel ballen tussen uit werden gehaald en er werden mooie aanvallen op gezet en afgemaakt, wat ons bracht tot een mooie eindstand van 11-1. Hiermee is de D1 kampioen geworden!!

De B1 speelde thuis hun kampioenswedstrijd tegen PKC B4. Triade begon erg slap aan de wedstrijd en PKC wist hier optimaal van te profiteren. PKC kwam op een 0-2 voorsprong, maar Triade kon door 2 snelle doelpunten weer aanhaken. Hierna wist Triade niet veel meer te creëren. Ook de verdediging van Triade stond niet goed, waardoor PKC kon blijven aanvallen. Hierdoor konden ze uitlopen tot een 2-5 ruststand. Ook na een stevig praatje in de rust, kon Triade niet meer aanhaken. Aanvallend bleef het slordig, verdedigend stond het wel iets beter. Hierdoor eindigde de laatste wedstrijd van de minicompetitie helaas in een 5-9 nederlaag.

Dan zijn er nog een aantal wedstrijden gespeeld met de volgende uitslagen: Triade A1 – Vriendenschaar A2 13 -24. Triade C1 – PKC/Vertom C4 4 – 11. Tilburg A3 – Triade A3 6 – 13. Triade A2 – ACKC A2 10 – 11. Animo B2 – Triade B2 9 – 4.