KV TRIADE ZOEKT MET INGANG VAN SEIZOEN ’15-’16: TRAINER / COACH voor SEN. 1 en 2

By 17 december 2014 Nieuws

Korfbalvereniging Triade uit Nieuwpoort, opgericht in 1975, is een vereniging waarbij sportieve ambitie en gezelligheid met elkaar in balans zijn. De vereniging heeft de laatste jaren zowel sportief als ook organisatorisch grote stappen voorwaarts gemaakt. De vereniging beschikt sinds het seizoen 2013-2014 over een splinternieuwe professionele buitenaccommodatie (kunstgras). De vereniging heeft thans ca. 135 leden en speelt met 11 teams (4 senioren en 7 jeugd teams) in de competitie, en behoort in het district Zuidwest tot een van de snelst groeiende verenigingen.

Internationaal heeft Triade dit jaar deelgenomen aan een driekamp in Londen met de teams: De Trojans en het Ierse Nationale team.

Triade Senioren 1 speelt met ingang van het seizoen 2013-2014 zowel op het veld als in de zaal in de 3e klasse. Triade senioren 2 speelt zowel op het veld als in de zaal in de 5e klasse. De ambities van de vereniging zijn voor Senioren 1 zowel in de zaal- als de veldcompetitie meedraaien in de top van de ranglijst en voor senioren 2 doorgroeien naar de vierde klasse.

Om deze ambities te realiseren zoeken wij trainer/coaches, die toe zijn aan een nieuwe uitdaging en die deze ambities ondersteunen.

Functieomschrijving Trainer/ Coach senioren

• Het verzorgen van twee trainingen in de week.
  • Het coachen van de wedstrijd.
  • Wedstrijdbesprekingen houden met het team.
  • Samenwerken tussen de trainer / coach van senioren 1 en 2.
  • Samenwerken met de technische commissie.
  • Het onderschrijven van de ambities van de vereniging.
  • Betrokkenheid bij de vereniging.

Wij bieden:

• Een spelersgroep met ambitie.
  • Een organisatie die inspeelt op de ambities.
  • Een gezellige vereniging waarbij aandacht is voor teams op elk niveau.

Heb je interesse of wil je meer informatie mail dan naar: triade.langerak@knkv.nl

Website: www.kvtriade.nl