Koningsspelen 2014

By 26 april 2014 Nieuws

Een dag voor Koningsdag werden op verschillende basisscholen in het land de jaarlijks terugkomende Koningsspelen georganiseerd. Zo werd Kv Triade door verschillende organisaties gevraagd om deel te nemen aan deze sportdag voor de kinderen.
Zowel in Ottoland/Goudriaan als in Schoonhoven hebben ruim 15 vrijwilligers zich ingezet om de korfbalsport en dan met name Triade te promoten. Lees gauw verder en check uiteraard de foto’s!

In Schoonhoven op het korfbalveld van Argento kwamen 2 groepen van zo’n 50 leerlingen kennismaken met deze leuke sport. De begeleiders uit Triade 1, 2 en A hebben daar voor de kinderen een leuk programma van 45 minuten neergezet. Zowel kinderen, ouders, organisatie als Triade begeleiders waren na afloop super enthousiast over deze ochtend. Check de foto’s!
Datzelfde gevoel was er ook bij het veld van VVAC in Ottoland. Daar ontving Triade in totaal 4 groepen van ongeveer 12 kinderen. De enthousiasme van degene die de clinic gaven en het schitterende weer zorgde voor een geslaagd evenement waar Triade zich ook buiten de stadsgrenzen van zich heeft laten horen. Alle vrijwilligers tijdens de clinic, maar ook rondom het wegbrengen en ophalen van het materiaal, super bedankt voor jullie inzet!