KiKa dag ’14 en laatste zaalpartijen

By 13 maart 2014 Nieuws

Vanavond om 18.00u speelt Triade D zijn laatste partij. Dat geldt ook voor Triade 3 op zaterdag 15 maart, om 19.20u. Maar a.s. zaterdag 15 maart ook de KiKa dag. Lees gauw verder voor meer informatie!

Tegen het lager geplaatste Merwede D, zijn er de laatste twee punten te vergeven. In de thuis ontmoeting pakte Triade D de overwinning, dus de kansen zijn er, maar op een doordeweekse avond. Gaat het dan ook lukken?
Het verhaal van Triade D is precies hetzelfde voor het derde. Zij spelen zaterdagavond in Zwijndrecht tegen Albatros, lager geplaatst, Triade 3 won de wedstrijd in De Reiger. Op papier zouden de punten mee kunnen naar Nieuwpoort/Langerak, maar of dat ook in de realiteit gaat gebeuren?

KiKa dag, zaterdag 15 maart ’14

As zaterdag (15 maart) is onze KIKA-dag! Wat leuk om te horen dat jullie allemaal al zo actief zijn met geld inzamelen! Het zal spannend worden wie de prijs krijgt voor het meeste geld ophalen, wie wordt het? Jij?

Nog even kort willen wij toelichten wat precies de bedoeling is as zaterdag:

09.30 Ontvangst en Uitleg in de kantine

(De vrijwilligers voor de dag worden gevraagd om tussen 9.00u en 09.10u aanwezig te zijn, zij krijgen dan nog kort een instructie)

10.00 Start sponsorloopactiviteiten. De precieze tijden volgen op de dag zelf.

Belangrijk voor de jeugd is dat je je eigen trainer/coach in de gaten houdt, want we verzamelen per team op buiten de kantine. De trainers/coaches krijgen een seintje wanneer het verzamelen begint.

12.00 Pannenkoeken eten in de kantine

Na het eten vindt de prijsuitreikingen, de overhandiging van de cheque en de uitreiking van de grote verrassing plaats.

Uiteraard zijn supporters meer dan welkom! Tot zaterdag?!
header triade Kika