Jeugd sprankelend, junioren en senioren blijven achter!

By 23 april 2018 Nieuws

Met schitterend weer mochten afgelopen zaterdag weer genoeg ploegen hun wedstrijd spelen. Vooral bij de jeugd zijn er goede en mooie overwinningen geboekt. De oudste jeugd en de senioren blijven alleen achter. Heeft de feesttent in Nieuwpoort daar mee te maken? Lees maar snel waar het wel en waar het niet goed ging!

Triade F ging zaterdagmorgen richting Hardinxveld-Giessendam om tegen Vriendenschaar te spelen. De tegenstanders waren vrij groot en Triade kwam al snel achter. Maar ze gaven de moed niet op en bleven knokken en oh oh oh wat een toppers! Met nog 10 minuten te gaan stond er nog een superspeler bij Triade in het veld in verband met de achterstand van 4 doelpunten. Direct viel er een doelpunt en daarna er boven op verdedigd en alles onderschept. Toen vielen de doelpunten wel en zo wint Triade F uiteindelijk toch nog met 8-9!

Triade E mocht het opnemen tegen Kinderdijk. In de eerste 10 minuten stond Triade nog lekker te zonnen en stonden ze gelijk 3-0 achter. Maar toen werden ze ineens wakker geschud. Er werd vol pit verdedigd en aanvallend vlogen de ballen er in, zo stond het opeens 4-3 in rust. De 2e helft bleef Triade het super goed dichthouden. Onze strijders maakte gelijk en scoorde daarna zelfs nog 2 keer. Ze hebben het geweldig gedaan en er met z’n alle voor gevochten. 4-6 gewonnen!

Triade D1 mocht tegen Albatros spelen. Ze gingen gelijk goed van start wat niet meer stopte. Iedereen had onwijs veel kansen wat zorgde voor een mega overwinning van 0-17!!!!

Triade D2 mocht het opnemen tegen PKC. Na een snelle 1-0 van Triade kregen beide teams veel kansen. Diep in de tweede helft viel toch de 1-1 van de ploeg uit Papendrecht. Triade wist in de laatste minuten niet meer te scoren, helaas de bezoekers wel. Met nog twee minuten op de klok gingen de punten aan de neusjes van Triade voorbij (1-2).

Triade C1 speelde tegen Oranje-Wit. Altijd een lastige wedstrijd voor de C1. Via een 3-0 voorsprong hoopte de C1 met een comfortabele voorsprong te gaan rusten. Echter scoorde de Dordtenaren de 3-1. Na rust werd het spannend en kwam Oranje-Wit terug tot 4-3. Gelukkig ging Triade de kansen daarna afronden en pakte we een verdiende 9-6 overwinning.

Triade C2 nam het thuis op tegen KCR C3. Er werd vol pit aan de wedstrijd gestart en de C2 wist al snel een voorsprong te pakken. Door goed te verdedigen, wist KCR bijna niet tot scoren te komen en kon Triade de score uitbouwen. Eindstand 9-2

Triade B heeft in een uitwedstrijd gespeeld tegen Oranje-Wit. De eerste 10 minuten werden Triade in de verdediging overdonderd. Hierdoor werd het al snel 6-1. Na 10 minuten kregen onze B-tjes meer vat op de wedstrijd. In de verdediging gingen we achter verdedigen. Hierdoor kwam Oranje-Wit minder aan aanvallen toe. Onze aanval scoorde goed mee. Ruststand 8-4. Tweede helft waren de ploegen aan elkaar gewaagd, maar door het niet afronden van de kansen werd de aansluiting gemist. Uitslag: 10-5

Triade A1 speelde thuis tegen Maassluis A3. De eerste 2 doelpunten waren voor Maassluis. Maar de A1 kwam gelijk terug met 2-2. In de rust was het 4-4. In de tweede helft liet de A zien wat ze konden, maar helaas konden ze net niet mee met de tegenstander. een eindstand van 8-9.

Triade 4 weet al even niet meer wat winnen is. Het kost zoveel energie om dat te doorbreken. Maar eerlijk is eerlijk, ze blijven er weer elke wedstrijd voor gaan. Zo ook tegen het Zuidlandse ZKV. Helaas werd het dit keer ook niet en verloor het thuis met 6-11.

Triade 2 ging het duel aan met het Schiedamse Nexus. Beide ploegen kwamen sterk uit de startblokken en bij beide ploegen werden de veel genomen kansen niet afgemaakt. Hierdoor bleef de stand lang aan de lage kant met een ruststand van 8-6. Na rust moest Triade scherper zijn in de afronding om bij te blijven. Dit lukte alleen niet meer en kon het verschil niet meer ingehaald worden. Eindstand 19-15

Triade 1 (nummer 3 op de ranglijst) speelde uit tegen ADO 1 (nummer 2) in ’s Gravendeel. Triade wist dat ze van ADO konden winnen. Als team kwam ADO goed uit de startblokken en kon triade tot de eerste 15 min bijblijven. Daarna echter maakte ADO al een gat van 4 doelpunten en wist Triade dit niet meer goed te maken. ADO speelde geduldig en rustig hun wedstrijd uit. Ze wisten iedere keer te scoren als Triade ook maar ergens hoop kreeg voor een goed resultaat. Uitslag 24-16. Triade zal zich nu moeten richten op plaats 3 en daar zal het de komende wedstrijden hun handen vol aan hebben.