Triade B speelt laatste wedstrijd zaalcomp.’12 -’13

By 13 maart 2013 maart 17th, 2013 Nieuws

Met de huldiging van Triade B is het zaalseizoen ’12-’13 afgesloten. Het was voor Kv Triade een super zaalseizoen met maar liefst vier kampioensploegen!

De laatste wedstrijd tijdens de zaalcompetitie voor Kv Triade is voor onze B. Zij reisden af richting Maasluis. Tijdens de thuis confrontatie werd er gewonnen, 8 – 5, wat en positieve stimulans geeft om opnieuw de B van Maassluis te verslaan. Maar met de wedstrijd van afgelopen zaterdag nog in gedachte, mogen de coaches wel verbetering zien in het spel. En als kampioen hebben zij hun naam hoog gehouden door opnieuw met de winst terug te keren. Het werd 6 tegen 4.
Rond 17.00u stroomde de kantine vol om de huldiging bij te wonen van Triade B. Na de woorden en felicitaties door onze voorzitter, werd er een Triade Bkampioensfoto gemaakt.

Er zijn nog tal van korfbalwedstrijden die gaan om promotie/degradatie, wat meestal zeer boeiende partijen oplevert. Het is leuk en leerzaam om te gaan kijken. Hier is een overzicht van.