Hervatting trainingen vanaf 1 maart

By 22 februari 2021 maart 1st, 2021 Nieuws

Beste leden,

Namens de technische commissie(ism het bestuur) van KV Triade kan en mag ik het volgende bericht delen:

Corona protocol KV Triade.
Vanaf 1 maart kunnen de jeugdleden van Triade weer in teamverband trainen op het veld. Helaas is het voor alle leden van 18 jaar en ouder niet toegestaan te trainen, wij moeten hierin de regels van de gemeente volgen. Voor de A-junioren die 18 jaar zijn en normaliter in de A zouden spelen/trainen is er door de gemeente en de veiligheidsregio een uitzondering gemaakt. Ben je 18 jaar en speel je in de A jeugd dan mag je mee trainen met dit team!
Om de drukte op het veld te beperken, is besloten om teams apart van elkaar te laten trainen. Dit betekent in de praktijk dat alle teams 1 uur per week kunnen trainen volgens het volgende schema:
Dag
Maandag
Maandag
E en F
Kangeroes
Zaterdag
Geldende regels:
  • Kinderen hoeven ten opzicht van elkaar en trainers geen 1.5 meter afstand te houden.
  • Trainers moeten onderling 1.5 meter afstand houden.
  • Trainers en spelers zijn maximaal 10 minuten van tevoren aanwezig, en verlaten direct na de training het veld.
  • Ouders mogen niet naar de trainingen komen kijken.
  • Kleedkamers en kantine zijn gesloten.
  • Desinfectiemiddelen zijn aanwezig, iedereen dient zijn/haar handen te desinfecteren alvorens het veld te betreden.
  • Bij gezondheidsklachten blijf je thuis.
  • In de trainingen zijn verder geen beperkingen van toepassing.
De trainers treden op als corona coördinatoren. Dit betekent dat zij toezicht houden op het naleven van de corona regels tijdens de trainingen. Als er vragen zijn over de regels of de overwegingen van het bestuur die niet beantwoord kunnen worden door de trainers kunt u contact opnemen met bestuurs@kvtriade.nl.
We hopen dat alle jeugdleden vanaf 1 maart met plezier terugkeren naar het korfbalveld. Wij rekenen op ieders medewerking om de trainingen volgens de beschreven regels te laten verlopen.

Corona protocol tc