Hemelvaartstoernooi GKV 2012

By 4 maart 2012 Nieuws

GKV –TOERNOOI 2012

Traditiegetrouw organiseert GKV in Gorinchem weer haar jaarlijks M.B. Krielaart toernooi.
Ook dit jaar zal dit toernooi plaatsvinden op hemelvaartsdag donderdag 17 mei 2012.

Het toernooi is elk jaar weer een gezellig toernooi waar alle leden zich voor in kunnen schrijven; van senioren tot F –jeugd.

Het enige wat we daarbij van jou nodig hebben is het ingevulde antwoordstrookje, onderaan dit bericht. (uiterlijk dinsdag 20 maart 2012)
Je mag het strookje aan je trainer/trainster geven of in de brievenbus doen bij van Goyehof 3.

Mochten er vanuit de spelers en/of ouders nog vragen zijn, kan er contact worden opgenomen met Marijke Ritmeester, triade.langerak@knkv.nl

Ik (naam deelnemer)…………………………………………………………………geef mij op voor het hemelvaartstoernooi op donderdag 17 mei bij  G.K.V in Gorinchem.
Ik speel in Triade…………… (team) Mijn ouders / ik kan heen / terug *rijden.
Naast de bestuurder kunnen er …….. (aantal) personen meerijden. Hoewel ik dit seizoen geen trainer of coach ben van een team vinden mijn ouders/ ik het wel / niet * leuk om op het
toernooi een team te begeleiden.
Ik wil wel / geen wedstrijd * fluiten  tijdens dit toernooi.
(*Doorhalen wat niet van toepassing is.)