Helemaal niets voor Triade :-(

By 9 maart 2014 Nieuws

Het is duidelijk dat er voor de seniorenteams niets meer op het spel stond afgelopen weekend. Hooguit nog een plaatsje hoger of lager. Alhoewel dat voor Triade 3 niet helemaal geldt. De 4 wedstrijden die gespeeld werden dit weekend werden allemaal (kansloos) verloren.

Triade 3  nam het vrijdag al op tegen hoger geplaatste Merwede. Ondanks de mix van ervaring en jeugdigheid, kwam Triade niet verder dan een 14-10. Uiteraard zit er meer in dit team, maar voor alsnog komt dat er niet helemaal uit. Belangrijk nu is om de focus te leggen op de laatste wedstrijd tegen Albatros. Hier zal in een rechtstreeks duel beslist worden wie als laatste in de poule eindigt.
Triade 4 reisde af naar Zuidland. Zij kwamen alleen van de koude kermis thuis en verloren met maar liefst 25-5. Na de lage score van vorige week opnieuw weinig doelpunten voor de veteranen. Een mooie uitdaging voor het buitenseizoen om dat eens op te vijzelen.
Triade 2 ging enigszins gehavend naar Almkerk om daar hun wedstrijd te spelen. Met 9 doelpunten zal je in hun klasse weinig wedstrijden winnen en zo gebeurde het ook in Brabant. De wedstrijd eindigde in 10-9. Ondanks dat ze bij winst nog op basis van doelsaldo een plaatsje waren gestegen, sloot Triade 2 hun zaalcompetitie af op een 3e plaats.
Triade 1 ging op bezoek bij Harga/Odi in Schiedam. Beide ploegen waren veilig en streden voor de 4e plaats. Deze werd uiteindelijk gewonnen door de thuisploeg die op bepalende momenten veel scherper en slimmer waren dan de ploeg uit de Alblasserwaard. Ondanks deze 18-14 nederlaag mag Triade met een 5e plek in de middenmoot terugkijken op een mooi zaalseizoen.