Helaas geen kers op de taart!

By 24 oktober 2016 Nieuws

Met 3 kampioenen in de gelederen mag je als vereniging dit najaar zeker niet klagen. Het had allemaal nog mooier kunnen worden als de laatste wedstrijden van het seizoen gewonnen werden. Maar helaas, dit lukte niet. Toch benieuwd hoe het is afgelopen? Lees dan snel verder!

Sommige topsporters hoor je wel eens klagen dat ze te veel wedstrijden in korte tijd hebben. Triade 4 hoor je daar niet over. Zij staan op donderdagavond te vlammen, maar doen dat binnen 48 uur nogmaals. In beide gevallen was NIO de tegenstander. Donderdagavond, met thuisvoordeel, werd het een wedstrijd zoals we dit seizoen wel vaker zien bij het 4e. Goede aanvallen, mooie kansen…. alleen worden ze niet benut. Dan blijf je achter de feiten aanlopen en zo werd er helaas ook verloren met 4-6.
Zaterdag herkansing met een goed gemotiveerd 4e. Helaas had de tegenstander een wel hele brede selectie en gaven ze veel spelers rust. Hierdoor stond er een compleet ander team, met de vermoeidheid in de benen werd het dan ook een dikke nederlaag: 14-4.

Triade D2 had ook nog een inhaalwedstrijd en dat was tegen Nikantes. Een goede start werd beloont met een doelpunt. Helaas deed de tegenstander dat daarna ook en eigenlijk nog iets beter. Ondanks hard werken en nog 2 doelpunten, werd deze wedstrijd alsnog verloren met 3-7.

Triade C1 wist helaas de laatste wedstrijd van het veldseizoen niet te winnen. In een spannende wedstrijd werd er met 5-3 verloren van PKC. Als wedstrijd van de dag en dus spelend op het hoofdveld gingen ze rusten bij een 1-0 achterstand. Na rust werd het 1-1, waarna PKC weer uitliep naar 3-1. Door goed te blijven knokken voor iedere bal, kwamen de C-tjes weer terug tot 3-3. Helaas duurde de wedstrijd net drie minuten te lang want de Papendrechters wisten nog twee maal te scoren. Ondanks deze nederlaag gaat het wel steeds beter en gaan ze vol vertrouwen de zaal in om proberen kampioen te worden.

Dat was het alweer voor het veldseizoen najaar. Zeker niet slecht met 3 kampioenen en er is vooral ook weer veel korfbal ervaring opgedaan. De voorbereidingen voor de zaal zijn alweer in volle gang. U hoort weer van ons bij aanvang van de competitie!