Gezocht vrijwilligers!

By 11 december 2012 Nieuws

Beste leden en ouders van jeugdleden,

Ook dit jaar gaat korfbalvereniging Triade weer oliebollen en appelbeignets verkopen. In de laatste clubkrant is al een oproep gedaan om je als vrijwilliger aan te melden. Ook op de trainingsavonden is/wordt er gevraagd “wie er wil helpen”.  Voor een succesvolle actie hebben we veel vrijwilligers nodig!!!

Daar oudejaarsdag dit jaar op maandag valt, is de verkoopactie dit jaar anders van opzet. We willen dit jaar op donderdagavond 27 december a.s. met elkaar huis-aan-huis gaan om de bestellingen op te nemen en direct af te rekenen. De bestellingen kunnen dan op maandagochtend tussen 09.00 uur en 12.00 uur worden opgehaald en waarnodig worden bezorgd (bijvoorbeeld: de bejaardenwoningen en de Vijverhof).

• In eerste instantie worden er dus vrijwilligers gevraagd voor de donderdagavond, vanaf 18.00 uur (start vanuit het clubhuis).
  • Daarnaast willen we huis-aan-huis folderen op vrijdag 21 december en zaterdag 22 december (een mooie activiteit voor de C en D-jeugd).

Na aanmelding zal er een rooster worden gemaakt. Hierin staat met wie en in welke straat jullie langs de deur gaan.

We doen een dringend beroep op jullie allen om je aan te melden. Deze verkoop is in het belang voor de gehele vereniging!

Vele handen maken licht werk, dus meld je vóór zaterdag 15 december a.s. aan!
Door te mailen naar Peter Vroon: p.j.vroon@planet.nl

(degenen die zich al hebben aangemeld, hoeven zich niet opnieuw aan te melden)

Het bestuur rekent op jullie medewerking.

Het bestuur wenst jullie allen:

Met vriendelijke groet,

Korfbalvereniging Triade